TRENING PERSONALNY

Trening indywidualny gwarantuje bezpieczeństwo ćwiczeń oraz lepszy i szybszy efekt. Podczas treningu trener pracuje tylko z Tobą w taki sposób, by szybko osiągnąć zamierzone rezultaty. Powodzenie treningu zależy również od tego, czy jest on ukierunkowany na Twoje potrzeby. Zgodnie z określonymi przez Ciebie potrzebami lub wskazaniami od lekarzy, trener osobisty zaproponuje najbardziej przydatny Tobie rodzaj aktywności, zwróci szczególną uwagę na poprawność wykonywania ćwiczeń i będzie kontrolował Twoje postępy.

Ty określasz cele i potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej, a my dopasowujemy program treningowy do konkretnych wymogów. W treningu wszystko ma swój cel - dobór ćwiczeń, liczba powtórzeń w seriach, przerwy odpoczynkowe, właściwe oddychanie, dieta, a nawet pora dnia.
Trening personalny jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla kobiet i mężczyzn, dla poczatkujących jaki i zaawansowanych.
Kobiety, które pragną pozbyć się zbędnych kilogramów, chcą wrócic do formy , wymodelować sylwetkę coraz częściej wybierają pracę pod okiem personalnego trenera. Mężczyźni, którzy ponownie chcą czuć się silni i sprawni powinni postawić na efektywność i kompleksowość takiego treningu.
Dlaczego warto mieć swojego trenera?

dostosowujemy plan treningu do Twoich konkretnych wymogów i możliwości, proponując najbardziej przydatny Tobie rodzaj aktywności,
przygotowujemy plan treningowy w taki sposób, aby nie wkradła się w niego monotonia,
czuwamy nad poprawnością i skutecznością wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń, w razie potrzeby eliminuje błędy,
motywujemy do wysiłku, dbając o bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń,
maksymalnie wykorzystujemy każdą minutę Twojego cennego czasu,
odpowiadamy na Twoje pytania dotyczące ćwiczeń, odżywiania, spędzania czasu w sposób aktywny,
zawiązujemy miłą i przyjazną atmosferę, przełamujemy bariery, stajemy się bliskimi osobami.

Nie trać już więcej czasu na wahania. Indywidualne rozwiązania treningu personalnego istnieją właśnie z myślą o Tobie. Zainwestuj nareszcie w siebie i zobacz, jak wiele korzyści i przyjemności może dać aktywny styl życia.

CELE TRENINGOWE:

- poprawa wydolności
- budowanie masy mięśniowej
- utrata tkanki tłuszczowej
- redukcja stresu i relaks

REGULAMIN TRENINGÓW PERSONALNYCH

 

Poprawa wydolności

Najprościej mówiąc jest to zdolność organizmu do wykonywania długotrwałego wysiłku beż wyraźnych objawów zmęczenia. Oznacza to tolerancję na wykonywaną pracę. Ów potencjał poprawia sprawność wszystkich naszych układów i narządów. W organizmie zachodzi szereg procesów, dzięki którym dochodzi do większej wentylacji płuc, co powoduje zwiększoną częstotliwość oddechów i szybsze usuwanie dwutlenku węgla.

Dzięki regularnemu treningowi nasze ciało ma lepszy wygląd oraz staje się bardziej jędrne i elastyczne. Za każdym razem, kiedy trenujemy ćwiczenia pozostawiają śladowe zmiany w naszym organizmie. Zsumowanie się tych czynników powoduje adaptację fizjologiczną do danego wysiłku. Dbanie o własną wydolność fizyczną pomaga nam w życiu codziennym. Dzięki regularnym ćwiczeniom rozładowujemy wszelkiego rodzaju napięcia i stres, który jest chorobą współczesnych czasów. Poprawiając wydolność poprawisz wytrzymałość, poprawi się też stan Twojego układu krążeniowo-oddechowego. Dzięki temu, że pobudzisz metabolizm do pracy, organizm będzie szybciej usuwać toksyny i sprawniej działać. W efekcie Twoja sylwetka zyska lepszy wygląd – stanie się szczuplejsza i bardziej elastyczna. Wydolność poprawiają wszystkie zajęcia aerobowe i trening cardio.Do dyspozycji są urządzenia siłowe, trx a w studio indoor cycling możesz skorzystać z zajęć o różnym stopniu zaawansowania.

 

Budowanie masy mięśniowej

Proponujemy trening siłowy, który wzmocni ciało, ukształtuje sylwetkę i poprawi siłę mięśni. Efektem będą zarysowane i podkreślone mięśnie, zgrabna i estetyczna sylwetka oraz świetne samopoczucie. Ma to odbicie na zarówno w sferze psychicznej i fizycznej naszego organizmu. Jest to możliwe dzięki odpowiednim metodom treningowym oraz programowi żywieniowemu.

Wzrasta poczucie własnej wartości, stajemy się bardziej pewni i aktywni w życiu , poprzez to możemy więcej osiągnąć. W osiągnięciu smukłej, wysportowanej sylwetki może pomóc Państwu trener osobisty, który przygotuje, poprowadzi trening a także ułoży dietę. Dzięki temu będą mogli Państwo osiągnąć zamierzony cel. Nasi instruktorzy przygotują szczegółowy program ćwiczeń, który pozwoli na efektywne budowanie masy mięśniowej oraz przyniesie dużo satysfakcji i przyjemności.

 

Utrata tkanki tłuszczowej

Warto zadbać o walory estetyczne naszego ciała. Połączenie odpowiedniego procesu treningowego ze zbilansowaną dietą dostosowaną do indywidualnych uwarunkowań danej osoby zaowocuje w postaci redukcji tkanki tłuszczowej. Dzięki temu nasze ciało odzyska jędrność i elastyczność. Osobisty trener zaprogramuje aktywność fizyczną tak, aby maksymalnie skupić się i skoncentrować na redukcji zbędnych kilogramów.

Coraz częściej spotykamy się z ludźmi, którzy maja nadmiar tkanki tłuszczowej. Jest to spowodowane siedzącym trybem życia, brakiem ruchu i złymi nawykami żywieniowymi. Wcale tak nie musi być!
Intensywność ćwiczeń i obciążenia treningowe są tak ułożone, aby substratem energetycznym dla organizmu był tłuszcz. Do tego dochodzi odpowiednio dobrana niskokaloryczna dieta. Połączenie obu tych czynników wzmaga i potęguje efekt. Wszystko jest tak zaplanowane, aby osiągnąć jak największe korzyści w postaci utraty nieaktywnej tkanki tłuszczowej w trakcie ćwiczeń aerobowych. Powoduje ona przyśpieszenie przemiany materii i energii, co z kolei wpływa na spalanie oraz jakościową poprawę mięśni. Warto pamiętać, że spalaniu tkanki tłuszczowej sprzyja wysiłek o średniej intensywności, trwający nie krócej niż 30-40 minut wykonywany przynajmniej 3 razy w tygodniu.
W studio indoor cyclingu można wziąć udział w treningu o różnym stopniu intensywności. Głównie koncentrujemy się na ćwiczeniach aerobowych. Do tego dochodzi trening siłowy z dużą liczbą powtórzeń na urządzeniu trx i kinesis.

 

Zwalczanie stresu i relaks

Zwalczanie stresu jest nieodłączną częścią naszego życia emocjonalnego. Towarzyszy on każdemu z nas i jest naturalną reakcją biologiczną na codzienne wyzwania i życiowe zmiany.
Systematyczny trening pozwoli na rozładowanie emocji, rozluźni napięte mięśnie i pozwoli skoncentrować się trenującemu. Ćwiczenia będą miały charakter metody mieszanej o zróżnicowanym natężeniu i czasie pracy.

Pod wpływem stresu w organiźmie wydzielają się hormony stresowe takie jak adrenalina lub kortyzon, zwiększa się ilość uderzeń serca na minutę, podnosi się ciśnienie krwi. Trudno go uniknąć. Spotykamy się z wieloma metodami zwalczającymi stres. Jedną z nich jest aktywność fizyczna.
Ruch daje możliwość wyżycia się, zapomnienia o problemach. Aby skutecznie przeciwdziałać długotrwałemu stresowi, polecamy ćwiczenia cardio- trening dostarczający więcej tlenu do komórek ciała, a przede wszystkim mózgu. Z fachową pomocą trenera każdy jest w stanie zminimalizować poziom negatywnego stresu w zależności od swoich preferencji. Ważnym aspektem zajęć w klubie jest wspólne spędzanie czasu, nawiązywanie nowych znajomości, ćwiczenia z przyjaciółmi czy rodziną.